לא רק בישראל, בכל העולם "גונבים" הולכי רגל רמזורים אדומים. הנה הצעה חדשה להשארת הולכי הרגל על המדרכה בזמן שהרמזור אדום: דמותו הקבועה של האיש האדום ברמזור מתחילה לרקוד, והולכי הרגל נשארים כדי לצפות בו.
מנין מגיעות תנועות הריקוד? מביתן סמוך ובו עוברים ושבים מוזמנים להיכנס ולרקוד בעצמם. הריקודים מתורגמים בזמן אמת לאנימציה פשוטה המוקרנת על הרמזור. ממציאי הרמזור הרוקד טוענים לעלייה של עשרות אחוזים בעצירה מול הרמזור.
https://www.youtube.com/watch?v=SB_0vRnkeOk
תגובות פייסבוק
אוטוביוגרפיה - הזמיר
עמית קרביץכשנולדתי הפרידו אותי מאמי, ממנה לא נותר לי ולו זיכרון עמום, ושמו...
X 2 דקות
לרמות או לא לרמות
אלכס קרוטוסקי (Aleks Krotoski) חוקרת את העולם הדיגיטלי, אבל בפודקאסט שלה לא תשמעו מילה על דגמים חדשים של טלפונים, רוחב פס או פיקסלים. קרוטוסקי, עיתונאית של הבי בי סי, מתעניינת בפן הסוציולוגי-פסיכולוגי של העולם הדיגיטלי, כלומר היא חוקרת את החיים הווירטואליים שלנו כפן נוסף, מעניין, מתחדש ומוזר, של האנושיות שלנו.
כל פרק בפודקאסט של קרוטוסקי, The Digital Human, מוקדש לנושא אחר שעולה מתוך האינטראקציות הדיגיטליות שלנו, והיא נעזרת במחקרים, מומחים וגם משתמשים מן השורה כדי לבחון אותו לעומק. כך, למשל, קרוטוסקי פירקה לגורמים את נושא השיימינג, בדקה את האופן שבו אנשים מהשורה התארגנו ברשת כדי לעזור במצבי חירום לאומיים, שוחחה עם ילדים שהוריהם נשאבו לחלוטין אל תוך תאוריית הקונספירציה של Qanon או ניסתה לברר אם נותר מקום להתחבא בו, בעולם דיגיטלי כל כך.
הפרק Tilt בפודקאסט של קרוטוסקי מעניין במיוחד: הוא מוקדש לשאלת הרמאויות. כולנו מרמים, במידה כזו או אחרת, בשמחה או בלית ברירה - זו נקודת הפתיחה. מכאן הסיפור מקבל תפנית מפתיעה: קרוטוסקי בודקת באמצעות מספר אנקדוטות למה, איך ואיפה אנחנו מרמים בעולם הדיגיטלי ואיך זה משפיע אלינו, וגם מביאה את סיפורם של מי שמנסים להרוויח כסף בעולם השלישי באמצעות ניצול ההתמכרויות של אנשי העולם הראשון למשחקי מחשב. הכול חוקי לגמרי, ובכל זאת מעורר כעס ומרמור אצל השחקנים - עד שהתאגידים המייצרים את המשחקים מגלים את הפרצה, ומוצאים, כמובן, דרך לגרוף את הכסף לכיסיהם.
שותות לשיוויון
מיכל שליוכדי להתקדם חברתית, נשים שותות יותר ויותר אלכוהול. | אם בעונה הראשונה של...
X 3 דקות