הלוגו המפורסם של WWF - קרן חיות הבר העולמית - הפסיק להיות רלוונטי. הלוגו, בדמותו של דוב פנדה על רקע לבן, הפך לאייקוני ומזוהה בכל העולם. בין היתר, נבחר הפנדה לסמל הארגון בשל מעמדו המפורסם כחיה בסכנת הכחדה, אך לאחרונה התבשרנו כי הפנדה משגשג (יחסית) וכי איננו בסכנת הכחדה.
מעצבים בכל העולם החלו לחשוב מה תהיה החיה החדשה שתייצג את הארגון, ותשמור על הייחוד של שימוש בחלל ריק (הצבע הלבן על הרקע הלבן). סוכנות הפרסום Grey London הציעה רעיון שאהבנו במיוחד: דוב הקוטב הלבן, שנעלם כמעט לחלוטין בהצעה המינימליסטית ללוגו החדש:
תגובות פייסבוק
לקרוע את פקיסטאן
פאולה קוֹסמֶה פינטובמכנסיים עם מגיני ברכיים, קסדה על הראש, מגפיים וקסדת אופנוענים, מי שרואה...
X 3 דקות
קצת כחול מדי פעם
דינסה סצ'אןהלחץ והציפייה להיות שמחים ללא הפסקה מזיק לנו. מעט עצב מדי פעם...
X 6 דקות
לפרק את השפה
זה מתחיל מסיפור קצרצר ומפתיע: דיאנה דויטש (Diana Deutsch), חוקרת שפה ומוזיקה, מספרת כיצד האזינה בלוּפ, כמעט בטעות, למשפט מוקלט שגרתי לגמרי שבו היא עצמה הדוברת, כשלפתע היא נשמעה לעצמה כאילו היא שרה. ואכן, כששומעים את המשפט שוב ושוב ושוב אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא מייצר מוזיקה. זהו קרש הקפיצה שממנו מתחילים אנשי הפודקאסט הוותיק והמצוין Radio Lab לבדוק את המרכיבים המוחשיים של השפה: כיצד שפות שונות מעוררות בנו מוזיקליות, מה המוזיקה הזו עושה לנו מבחינה גופנית ואיך היא מייצרת בנו חוויות אינטימיות, כלומר - אפשרות לגעת באדם אחר, על אף המרחק העקרוני בינינו.
בפרק Touch at a Distance, מתארחת גם הפסיכולוגית אן פרנלד (Anne Fernald) שמשמיעה דיבור של הורים לתינוקותיהם בתרבויות ושפות שונות, ובדרך המפותלת הרגילה של הפודקאסט, כל זה מוביל לביצוע הבכורה של ״פולחן האביב״ של סטרווינסקי, בפריז בשנת 1913.