״כשסרטוני התנצלויות של יוּטיוּברים הפכו לתחפושות בליל כל הקדושים, הבנו שיש כאן תופעה שצריך לחקור אותה״. כך אומרים ארג׳ון קקר (Arjun Kakkar) וראסל גולדנברג (Russell Goldenberg) שליקטו נתונים מהוולוגים של עשרות כוכבי יוטיוב, שלפו מתוכם את אלה שהסתבכו עם מעריציהם - אכזבו, שיקרו, הערימו או סתם איבדו שליטה - ולכן נאלצו להפיק סרטון התנצלות, וישבו לנתח את המידע.
התוצאה היא מצגת משעשעת וחכמה, הבוחנת את עוצמת ההתנצלויות של יוטיוברים שונים (למשל, על פי מספר החזרות על ״סליחה״ בכל סרטון, או על החלק היחסי המוקדש בסרטונים להתרפסויות והבטחות להטיב את התנהגותם), ואת ההשפעה של אותן התנצלויות על הפופולריות שלהם (על פי לייקים, מספר עוקבים וכדומה).
ולקינוח, ומכיוון שאי אפשר בלי, קקר וגולדנברג גם הקימו ערוץ יוטיוב שבו הם מרכזים את סרטוני ההתנצלויות, המכונים, כראוי, Vlogpologies. למשל:
תגובות פייסבוק
יש לנוע, לנוע
אביב פרץבאחד הלילות הגשומים של סן פרנסיסקו נמעכנו בסלון, אני וזוג חברים, ובהינו...
X 3 דקות
מלחמה באוויר
לסלו אֶרְדֵיִיהתגובות שלנו למגפה העולמית קשורות לפחדים אנושיים ולמיתוסים קדומים והן ניכרות הרבה...
X 6 דקות
כפרה קונים בכסף
ג' ו' באוורסוקמאז הקמת הכנסייה, היה לכסף תפקיד מרכזי בפעילותה. כיצד היא הפכה את...
X רבע שעה