שיחות באלכסון

יונק דבש

בהמשך להצלחת המפגש הראשון של "שיחות באלכסון" בנושא "אושר וטיפ טיפה מזל", אנו שמחים לבשר לכם כי המפגש השני בסדרת מפגשי קוראים-כותבים ב"אלכסון" יתקיים ביום שלישי, 13 באוקטובר, בשעה 20:00, באולם החזרות של להקת "בת שבע", אולם ורדה, במרכז סוזן דלל שבנווה צדק בתל אביב.

נושא המפגש הפעם הוא מערכת היחסים המתפתחת ביננו, ההומו סאפיינס, לבין רובוטים, מכונות בעלות בינה מלאכותית ההולכות וגודשות את עולמנו. מערכת היחסים המורכבת הזאת עמוסה בסימני שאלה; מצד אחד היא מעוררת ציפיות ותקווה לעולם טוב יותר, מצד שני, דאגה וחרדה לגורלו ועתידו של האדם בעולם החדש. כך או כך, מדובר בסיפור הדרמטי שליווה את התרבות האנושית מאז ומתמיד בגרסאות אינספור של הגולם העשוי לעלות על יוצרו.

משתתפים:

ד"ר גיא הופמן ("לחלוק את החיים עם רובוט") - מרצה וחוקר בבית הספר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה. הופמן בעל תואר דוקטור מ-MIT ומחקרו עוסק באינטראקציה בין בני אדם לרובוטים ובבינה מלאכותית.

ד"ר שי בידרמן ("המחר אינו ידוע") - מרצה וחוקר באוניברסיטת תל אביב ובמכללה האקדמית בית ברל. בעל תואר דוקטור לפילוסופיה מאוניברסיטת בוסטון המתמחה בפילוסופיה, קולנוע ותרבות פופולרית.

מנחה: עמי בן בסט.

הכניסה למפגש ״רובוטים, מכונות ובני אדם - יחסינו לאן?״ הינה חינם עבור עמיתי אלכסון.

להצטרפות לעמיתי אלכסון לחצו כאן.
להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

זיקוק זה התפרסם באלכסון ב
§ זיקוק |

תגובות פייסבוק