מוזיאון הלבבות השבורים

"מוזיאון מערכות היחסים שנגמרו" קיים במציאות בעיר זגרב, אבל גם ברשת והוא נועד לאפשר לנפרדים ונפרדות לתעד את לבבותיהם השבורים.

הצהרת הכוונות של המוזיאון אומרת, בין השאר: "זהו מקום שנועד לאצור את הסיפורים שלכם ואת החפצים הסמליים שנותרו ממערכות היחסים שלכם אחרי שהסתיימו. זהו מקום המתעד אתכם, אותנו ואת האופן שבו כולנו אוהבים".

מה תמצאו במוזיאון? פריטים ויצירות אומנות המלווים בסיפורים אישיים ואנונימיים לגמרי. "במקום עצות לא מועילות שנועדו לסייע לכם להתגבר על האבל כשמערכת יחסים נגמרת, אנחנו מציעים פתרונות של יצירה וביטוי עצמי, ותרומה לאסופה בינלאומית הולכת וגדלה", כותבים אוצרי המוזיאון.

בין הפריטים במוזיאון, שנשלחו מכל העולם (על ידי בני כל הגילים!) וכל אחד מהם מלווה בסיפור אישי קצר: לב עשוי קרמיקה, צעצוע פלסטי שנלעס על ידי כלבו של האהוב לשעבר, נעלי סטילטו, צמה אמיתית, מחזיק מפתחו, שלושה כרכים של כתבי פרוסט, מכונת אספרסו, רומן גראפי ועוד.

האגף המקוון של סיפורי הפרידה מכיל כעת כמעט 500 סיפורים, ואתם מוזמנים לתרום את שלכם כאן.  אגב: ישנה גם אפשרות להעלות סיפורים ויצירות ולנעול אותם בכספת למשך זמן שאתם קובעים מראש, כדי שיהיו רחוקים מן העין ורחוקים מן הלב עד למועד שתוכלו להתמודד איתם. הקליקו כאן.

(צילומי המוצגים: Anna Opalic)

 

זיקוק זה התפרסם באלכסון ב

תגובות פייסבוק