איך אנחנו מחפשים מידע על מזון ברשת? באילו חודשים ישנם יותר חיפושים של "אפרסקים" או "מזון דל שומן", ומתי אנחנו מתעניינים בעיקר ב"טבעונות" או "בישול מולקולרי"? ומה ניתן ללמוד על תרבות המזון שלנו מן הנתונים שמלקטת גוגל על כל החיפושים האלה?
מוריץ סטפנר (Stefaner) מומחה לניתוח נתונים ואסתטיקה של מידע מגרמניה, אוסף נתונים על עלייתם ונפילתם של אתרי מזון, מתכונים, מצרכים וטרנדים בתחום הבישול, ומציג אותם במגוון דרכים ויזואליות מתוחכמות. הוא קורא לזה "קצב המזון".
המפות, הטבלאות ושעון החיפושים המתוחכם שלו מבוססים על נתונים שנאגרו במשך 12 שנה. וניתן לגלות בהם את המחזוריות שלפיה העולם כולו מחפש מתכונים למרק, מתעניין בערך התזונתי של אפרסקים או את ההבדלים המרכזיים בתפריטים של בני כדור הארץ. ומאחר שמדובר בפרויקט מתמשך. תוכלו לגלות גם באיזה סוגי מזון ומשקאות העולם מתעניין ממש ברגע זה.
תגובות פייסבוק
לסביות לא סופרות אורגזמות
הארה אסטרוף מראנוחמישה שיעורים שסטרייטים יכולים ללמוד מזוגות חד מיניים. | כיוון שגדל עם "זהות...
X רבע שעה
רגשות, סיפור של מאבק
עומייר חקמה הם הדברים המסתוריים האלו שאנחנו מכנים בשם רגשות? אנחנו לא יכולים...
X 5 דקות
עולם המבוגרים (I)
דיוויד פוסטר וואלאסהאישה לא היתה בטוחה שחיי המין שלהם מהנים אותו כמו שהם מהנים...
X חצי שעה