האמת העירומה

קורה שלתמרוקים ומוצרי קוסמטיקה יש שמות משעשעים ממש. כשדיים עדנה האוסטרלית נבחרה להיות פרזנטרית של חברת קוסמטיקה, הליין שלה כלל מוצרים כמו Kanga Rouge או Coral Polyp וגם Possum Nose Pink ואפילו Varicose Violet בהתאם לאופיה של הגברת. אבל לרוב השמות מרעישים פחות ואם מתבוננים בהם היטב, מגלים את ההטיות הרווחות בעולם היופי.

אנשי The Pudding שאינם מכזיבים אף פעם, בחנו את האופן שבו חברות קוסטמטיקה ממספרות ומעניקות שמות ליותר מ-6800 גוונים של תכשירי איפור מסוג ״פאונדיישן״, ניתחו את הנתונים והגיעו למסקנות, במצגת האינטראקטיבית The Naked Truth.

אילו גוונים נחשבים ״גוון עור טבעי״ או ״עירום״? איזה מהם נבחרים להיות מוצגים בעמוד הראשון באתר המכירות ולאילו ניתן להגיע רק אם לוחצים על ״מוצרים נוספים״? כמה גווני עור כהים זוכים לשמות של מאכלים ומשקאות? ואיזה?

המצגת כוללת גם קישורים למאמרים על הטיות תרבותיות שונות המתבטאות ביחס שלנו לגווני עור בהירים וכהים. אל תשכחו להקליק.

 

זיקוק זה התפרסם באלכסון ב


תגובות פייסבוק