
"זה הזמן - הזמן לגינס", קוראת בגרמנית מודעת הפרסומת לעיל. מודעה זו, יחד עם מודעות נוספות, הוכנה ב-1936 על ידי ג'ון גילרוי, מאייר הבית של מבשלת Guiness, לקמפיין פרסום שתיכננה המבשלה ברחבי הרייך השלישי. מודעות נוספות מציגות דגלים עם צלבי קרס ואת ה"חיפושית" המפורסמת של פולקסווגן, סמל גרמני מובהק של הרייך.
הקמפיין נגנז בעקבות התנגדות של משרדי גינס בלונדון, אך האיורים המקוריים - שמן על בד - מוצגים בספר חדש ושוויים מוערך ב-1.2 מיליון פאונד.
תגובות פייסבוק
ד"ר נועם מזרחי
בר חיוןבדומה לקוסמולוגים המתבוננים לעומק החלל כדי להציץ לאופן היווצרות הגלקסיות הראשונות, התפתחויות...
X 10 דקות
שְׁטִיל
אבידן רייךשלא כמו בני האדם, הים מעולם לא הסתיר את הלכי נפשו. | רוח...
X חצי שעה
הקופסה ששינתה את העולם
דורון פישלראם אתם יושבים על כיסא שוודי, נועלים נעליים תוצרת תאילנד ועובדים עם...
X רבע שעה