
על הנוכחות הבלתי פוסקת של המצלמה בחיינו, ועל מיליארדי התמונות שאנחנו מצלמים מדי יום כבר נכתב הרבה - אבל הצלם הבריטי סיימון רוברטס מביע את דעתו בצורה אחרת: הוא סורק צילומי עיתונות שליוו ידיעות על מאורעות דרמטיים, ושולף מתוך הדימוי את המצלמות. רוב המצלמות הללו משולבות, כמובן, בטלפונים, ורוברטס מציג את אלה, ואת הידיים האוחזות בהם. התוצאה היא מצבור נקודות מטריד, וחללים שבהם בולט מאוד היעדרם של בני אדם, המצלמים, המביטים, אלה שמעוניינים להנציח את ההתרחשות או רק לדווח עליה.
רוברטס, שעבודותיו נכללות באוספיהם של מוזיאונים רבים וגדולים (למשל, ה-V&A הבריטי), הוא חבר בקולקטיב אמנים אירופי בשם Piece of Cake. את הסדרה הזו הוא מכנה The Last Moment. עבודות נוספות שלו ניתן למצוא באתר.
תגובות פייסבוק
המריבה על השרבוטים
אדם קירשהמשפט על כתבי היד של פרנץ קפקא העלה שאלות רחבות: האם סופר...
X 9 דקות
אישה נחה
מעין גולדמןאת טובעת בריח. בלי קושי. ריח לח, פרוותי, עולה מפתחי חלוק הבית...
X 6 דקות
לפני שלמדנו לדבר, למדנו לשיר
בר חיוןהשפה האנושית וציוצי הציפורים קרובים משנדמה. התעלומה היא, כיצד זה קרה. | למרות...
X 4 דקות