
חברת התעופה Virgin America יודעת מה הדבר הכי שנוא בטיסה: היא ארוכה ומשעממת. האם יש דרך טובה יותר להבהיר זאת בעזרת פרסומת בת 6 שעות, שבה קבוצה של בובות מחלונות ראווה חווה את הטיסה המשעממת ביותר בחייה?
החברה, שחרטה על דגלה טיסות איכותיות ומפנקות, יצרה אנטי-פרסומת משעממת ומצחיקה גם יחד, שאורכה כאורכה של טיסה מחוף לחוף בארצות הברית.
בין החוויות המוכרות: תינוק צווח, דיילת שמפטפטת במערכת הכריזה, שיחות משמימות, מגזינים גרועים, ילדים מעצבנים וסרטים גרועים על מסכים זעירים.
האם אתם מוכנים לצפות ב-6 השעות האלו?
תגובות פייסבוק
קומפוסט
גלית דהן קרליבךלא רציתי להגיע למצב הזה, על הגב, פשוטת איברים. לא שבחוץ היה...
X 8 דקות
בזכותך, ירך שלי
ארז שוייצראין מה לעשות בחיים האלו חוץ מלכתוב ולקרוא, ולצאת למסעות. | "אני לא...
X 8 דקות
הולכים עם החבר'ה
קלרטה טרגראנחנו ממהרים לאמץ המלצות של זרים מוחלטים, ונרתעים ממומחים מטעם הרשויות, אולי...
X 11 דקות