הדפיסו את העובר שלכם בתלת-מימד

כבר לא צריך לחכות תשעה חודשים כדי להחזיק את תינוקכם
X זמן קריאה משוער: 2 דקות

קשה להאמין שעד לפני שנים לא רבות, המפגש הראשון של הורים עם תינוקם היה כשראשו או ראשה הגיח מתעלת הלידה. זה אמנם עדיין המצב בקהילות מסוימות, כמו העדה החרדית, אך כיום רוב ההורים החדשים מתוודעים לתינוקיהם עוד כשהם פסיק קטן ובלתי מרשים שמהבהב לצד שק החלבון.

עוברים תלת מימד

אפשר גם להשפיע על גוון העור. מתוך אתר החברה

הדורות הקודמים הסתפקו עדיין בתמונות מעורפלות, ונדרשה מידה לא מעטה של אמונה כדי לקבל את דברי הרופאה שטענה בדבקות שהיא מזהה שם רגל, ראש, ואולי אפילו הוכחה למין העובר. ההשתכללות הטכנולוגית הביאה אלינו מאז סריקות בצבע, סריקות תלת ממד ואחר כך גם סריקות בארבעה ממדים. בסיום הבדיקה תוכלו לקבל סרט וידאו שמראה את תינוקכם מתהפך, מפהק ומגרד באוזן.

למה כל זה טוב? חוץ מלהעביר את הזמן, עניין מהותי בהריון, בעיקר אם הוא ראשון, מחקרים טוענים כי ההיכרות ההדרגתית עם התינוק משפרת את הקשר בין האם לתינוק. אפילו מספר הדקות שאורכת הסריקה יכול להשפיע לטובה, וגם סוג הסריקה – ממחקר שהשווה אמהות שעברו סריקה רגילה וכאלה שזכו לסריקה בתלת ממד, עולה כי חשיפה לסריקות בתלת ממד מעלה את הסבירות שהאמהות יפתחו תמונה מנטלית של התינוק וירגישו שהן "מכירות" אותו מיד לאחר הלידה. ועכשיו תוכלו לעבוד על הקשר שלכם עם העובר בדרך נוספת – להזמין בובה שלו בתלת ממד.

חברה בשם 3D Babies מציעה לכם ליצור בובה של העובר או התינוק שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הגודל הרצוי – תמורת תינוק בגודל טבעי, 20 סנטימטר, תשלמו 600 דולר. אתם יכולים לקבל גם תינוק בחצי הגודל תמורת 400 דולר, או גרסת מיני תמורת 200 דולרים בלבד. תידרשו לספק תמונות של העובר או התינוק (בין אחת לחמש), ולבחור את צבע העור הרצוי – בהיר, בינוני או כהה.

החברה מציעה לכם לבחור בין שתי תנוחות – אחת שחושפת את מין העובר ואחת ששומרת על הסוד, או על צניעותו. החברה ניסתה לגייס 15,000 דולר דרך אתר אינדיגוגו לרכישת מדפסת תלת ממד שתוזיל את העניין, אך נכשלה בינתיים.

באתר החברה נכתב כי הם "משתמשים בתמונות אולטרסאונד בתלת ממד או בארבעה ממדים, או בתמונות של הרך הנולד, כדי ליצור ייצוג אמנותי ייחודי של תינוקכם, באמצעות הגרסה המתקדמת ביותר של גרפיקות ממוחשבות וטכנולוגיית הדפסה בתלת ממד. זו דרך נפלאה לחלוק את ההתרגשות שבתינוק חדש עם משפחה וחברים." גם אם פספסתם את ההזדמנות "להחזיק את התינוק/ת שלכם לפני שהוא או היא נולד/ה", תוכלו ליצור בובת עובר/תינוק כדי להזכיר לעצמכם את תקופת ההיריון או רגע המפגש הראשון עם תינוקכם.

אגב, אם אין לכם תינוק משלכם, אין בעיה - תוכלו להזמין בובה של נורת' ווסט, התינוקת המפורסמת של קנייה ווסט וקים קרדישיאן.

מחשבה זו התפרסמה באלכסון ב
- דימוי שערכולנו כך, תמיד. ועל העתיד קשה לחשוב באורח ממשי. תצלום: תומאס ברוויק, אימג'בנק / גטי ישראל

תגובות פייסבוק