סצינת הפתיחה של ״להציל את טוראי ריאן״, סרט המלחמה (או האנטי־מלחמה) של סטיבן ספילברג, נחשבת לאחת הסצינות המבריקות, אפילו הגאוניות, בקולנוע.
בווידאו של שבע דקות מסביר אוון פושאק למה, וליתר דיוק, באיזה כלים משתמש ספילברג כדי להגיש לנו בבת אחת כאוס ובהירות, מידע ובלבול:
תגובות פייסבוק
מתיקות לא מקרית
הלן ג'וקסנדיבות ותשומת-לב, השגחה והיכרות קרובה ולא מעט השלכות על הסביבה ועל מקומנו...
X רבע שעה
תודה? לא
רחל היימןאמירת תודה אינה רק טקס: מדובר בנגיעה שלנו בזולת ובכנות האנושית שאנו...
X 6 דקות
צ'ייקובסקי הוא אשתו של ברהמס
שולמית הראבןתיירים וצליינים, שעה שהם מגיעים לירושלים, עומדים בתוכה וחולמים שהם נמצאים בה....
X 8 דקות