כשמאירים אותם, הקירות במעמקי מכרות המלח ברוסיה נראים כמו קליפ פסיכדלי מהסיקסטיז. הצלם מיכאיל מישאיניק בילה כ־20 שעות עמוק מתחת לאדמה כדי לצלם את הקירות הצבעוניים.
תודה ליובל סער
כשמאירים אותם, הקירות במעמקי מכרות המלח ברוסיה נראים כמו קליפ פסיכדלי מהסיקסטיז. הצלם מיכאיל מישאיניק בילה כ־20 שעות עמוק מתחת לאדמה כדי לצלם את הקירות הצבעוניים.
תודה ליובל סער
תגובות פייסבוק
תחת הבעירה הכפולה
תחת הבעירה הכפולה
של הירח והניאון
על מעקה של
שיש, בין שני וילונות
שהרוח הקלה מהים משחקת
בהם בעת ובעונה אחת
עם ירכיהם וגבם הפולטים
הבל פה מקוטע,
מציפים בסומק את סביבתו
המוגבלת של אגרטל החרס שלו
ומנוגדים, מאז ומעולם,
להיות הכול שם בן-חלוף
(מלון, אהבה, מכוניות, יום, לילה)
פרח זר לסמלים
הגיע אז לשיא
יופיו.
קרליטו אזוודו (Carlito Azevedo) הוא משורר, עורך ומבקר ברזילאי, יליד 1961. ב-1991 הוא זכה בפרס הספרותי הגדול של ברזיל, Jabutí. בין השאר, הוא תרגם מצרפתית שירה של מקס ז׳קוב ורנה שאר.
תרגם מפורטוגזית: יורם מלצר
עד 75, זה הכל
אזיקייל ג'. עמנואללחברה, למשפחה ואפילו לכם יוטב אם לא תיאבקו בטבע כשתגיע השעה ללכת. |...
X 23 דקות
אל תקראו חדשות
רולף דובליהודות לצריכה כבדה של חדשות, אנשים רבים איבדו את הרגל הקריאה ומתקשים...
X חצי שעה