
סצינת הפתיחה של ״להציל את טוראי ריאן״, סרט המלחמה (או האנטי־מלחמה) של סטיבן ספילברג, נחשבת לאחת הסצינות המבריקות, אפילו הגאוניות, בקולנוע.
בווידאו של שבע דקות מסביר אוון פושאק למה, וליתר דיוק, באיזה כלים משתמש ספילברג כדי להגיש לנו בבת אחת כאוס ובהירות, מידע ובלבול:
תגובות פייסבוק
ההאקר הטוב
ברט סקוטהאתוס של תרבות ההאקרים הוא פרוע ואנרכיסטי, אדיש לפיתויי ההצלחה. בכל אופן...
X רבע שעה
הקפטריה
יצחק בשביס זינגרגם באמריקה, העבר מאירופה לא אבוד. אפילו אם תנסה לשכוח אותו בכל...
X חצי שעה
חרדת הישראליוּת
יצחק בנימינימסע עם פרויד, לאקאן ואחרים בין הדמיון והממשות, בין משאלות הלב והמציאות,...
X חצי שעה