סצינת הפתיחה של ״להציל את טוראי ריאן״, סרט המלחמה (או האנטי־מלחמה) של סטיבן ספילברג, נחשבת לאחת הסצינות המבריקות, אפילו הגאוניות, בקולנוע.
בווידאו של שבע דקות מסביר אוון פושאק למה, וליתר דיוק, באיזה כלים משתמש ספילברג כדי להגיש לנו בבת אחת כאוס ובהירות, מידע ובלבול:
תגובות פייסבוק
משמעות החיים
ישעיהו ליבוביץלרגל 20 שנה למותו של ישעיהו ליבוביץ, חמש שאלות ותשובות על החיים...
X רבע שעה
קריאת מחשבות, לא מה שחשבתם
תומר וינרכולנו קוראים את המחשבות של הזולת, גם אם איננו מודעים לכך. מה...
X 8 דקות
לוליטה לא לבד
תמרה מקלאודיחסי מין הם לא פעם סחר חליפין בהסכמה, ומעורבים בהם אינטרסים, צרכים...
X 7 דקות