מה העולם אוכל?

מה העולם אוכל? ועד כמה שונה צריכת הקלוריות ביפן, ברזיל, רוסיה וישראל? התפריט היומי שלנו שונה באופן קיצוני לא רק ממה שמגיע לפיותיהם של אנשים במדינות רחוקות, אלא גם מהתזונה שלנו עצמנו לפני חמישים שנה. המפה האינטראקטיבית המעניינת הזו מאפשרת לכם לגלות מה אוכלים אנשים ברחבי הגלובוס, כמה גרמים של חלבון, דגנים, סוכר או שומן צורך אדם בכל מדינה, כמה קלוריות אוכל אדם ממוצע בכל מקום, ואיך השתנו הרגלי התזונה בכל העולם בעשרות השנים האחרונות.

זו המפה המלאה: הקליקו על "עולם" או על שם מדינה ובחרו איזה נתונים מעניינים אתכם במיוחד.

הנתונים נאספו על ידי ארגון Faostat האמריקני,   ואתם יכולים להוריד אתם כאן 

 

זיקוק זה התפרסם באלכסון ב

תגובות פייסבוק

> הוספת תגובה

4 תגובות על מה העולם אוכל?

מה שבטוח שמגוון שיש בארץ לא קיים בשום מקום. לא משנה לאן טסתי באירופה כישראלית לא מצאתי את המענה בתפריט המסורתי של הארצות אלו. כאן בארץ ניתן למצוא מגוון של תרבויות המתערבבות לאחת - ישראלית! בין אם זה אוכל בשרי, חלבי ואף טבעוני (וגם אלה שאוכלים רק פירות..). אנחנו זכינו ולהם יש מה ללמוד מאיתנו!

מאיתנו הישראלים יש בעיקר ללמוד את כל התחום הקולינרי של הבשרים האיכותים שאפשר לשים על הגריל. הבשר בקר שאנו מגדלים ברמת הגולן הוא מהאיכותיים שיש בעולם ואיננו יקר ביחס לרמתו. אני מאוד ממליץ לרכוש את הבשר בחוות בקר פרטיות ולא דרך הסופרים או הקצביים העירוניים, עד שהבשר מגיע אל המדפים שלהם הוא כבר מאבד מטריותו.