על הנוכחות הבלתי פוסקת של המצלמה בחיינו, ועל מיליארדי התמונות שאנחנו מצלמים מדי יום כבר נכתב הרבה - אבל הצלם הבריטי סיימון רוברטס מביע את דעתו בצורה אחרת: הוא סורק צילומי עיתונות שליוו ידיעות על מאורעות דרמטיים, ושולף מתוך הדימוי את המצלמות. רוב המצלמות הללו משולבות, כמובן, בטלפונים, ורוברטס מציג את אלה, ואת הידיים האוחזות בהם. התוצאה היא מצבור נקודות מטריד, וחללים שבהם בולט מאוד היעדרם של בני אדם, המצלמים, המביטים, אלה שמעוניינים להנציח את ההתרחשות או רק לדווח עליה.
רוברטס, שעבודותיו נכללות באוספיהם של מוזיאונים רבים וגדולים (למשל, ה-V&A הבריטי), הוא חבר בקולקטיב אמנים אירופי בשם Piece of Cake. את הסדרה הזו הוא מכנה The Last Moment. עבודות נוספות שלו ניתן למצוא באתר.
תגובות פייסבוק
השפה של סבתא
רבקה רואץ'לשפות הנמצאות בסכנת הכחדה יש ערך סנטימנטלי, אבל האם זה אומר שצריך...
X 17 דקות
יופי לפני אמת
ג'ייקוב ארוןלפיזיקאים יש בעיה, והם הראשונים להודות בזה. שתי המסגרות המתמטיות שחולשות על...
X 2 דקות
העולם הבא הנה הוא בא
מייקל גרציאנוקרב היום שבו נצליח להעלות את המוח שלנו למחשב, ויחלו חיינו בעולם...
X רבע שעה